Barn- & hundfotografering
Idag har jag varit och fotat barn & hund tillhörande en jobbarkompis från kirurgen. Här kommer några av bilderna! (Oredigerade förutom lite ljus/mörker i kanterna)
 
 
johanna

vilka fina bilder!!
den på magda i svartvitt va super fin!
Tar du i svartvit direkt el ändrar du det sen?
Herregud måste gå en foto kurs vill med kunna ta såna fina bilder med min kamera!
Kanske kan visa mig nån dag=)
redigerar du alla bilder? vilket program då? kram

Svar: Nej till svartvitt ändrar jag efter :) visst kan jag göra det! Bara man lär sig vad inställningarna är till för så är det bara att prova sig fram sen :) http://sussey.blogg.se/2012/november/-fotografering-med-nikon-d3100.html där har du lite kortversion av hur man ändrar olika saker! Redigerar gör jag oftast inte, någon gång ibland bara, och är inte så bra på det. Men om jag gör så använder jag Photoshop!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress