Inskolningen fortsätter
Måndag och tisdag var Juno på inskolningen med pappa då jag sov. Det hade gått jättebra! Igår lämnades hon för första gången, de sista ca 40 minutrarna. Det hade gått bra det med, hon hade blivit lite ledsen precis när han gick, men blivit glad direkt.
 
 
Idag var det jag som var med igen. Det gick väl sådär idag p.g.a. att det var en vikarie och en som endast är där onsdagar (vikarien hade hon dock träffat måndag tisdag också lite). Hon var därför lite tykännig och så. Till slut släppte det lite och hon ritade lite, lekte med leran och lekte i sanden. Jag lämnade när det var fruktdags och hon blev lite ledsen direkt och ropade efter mamma, men när jag vinkade i fönstret grät hon inte mer i alla fall och sedan hade det gått bra fast hon hade frågat efter mig några gånger. De var ute när vi kom så hon kom springande och mötte oss när hon såg oss =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress