Isoleringsdag & utebilder
Jag var och jobbade natten till igår, och mitt i natten fick jag sms från M. Meja kräktes hemma =/ Det fortsatte in på morgonen, men la sig sedan efter hon hade sovit en stund. Hon fick inte i sig så värst mycket direkt, men nästan 1 burk CocaCola, 1 Piggelin och så 1 ljus smörgås på kvällen. Stackarn! Än så länge (peppar, peppar) är ingen annan dålig, så det får gärna hålla sig så.
 
Idag var hon ganska pigg igen, men vi fick ju hålla oss hemma från barntimme & vuxenbarn. Var bara inne på förmiddagen och kollade på film, pysslade lite och målade med vattenfärger. Efter lunch tyckte jag vi behövde komma ut en sväng då framför allt Juno började bli rätt stirrig (mer än vanligt alltså). Så, sandlåda, gungor och "äventyr i skogen" (en liten tur in i dungen på tomten) blev det.
 
 
Ikväll blev det köttfärslimpemiddag och nu lite Sons of Anarchy i soffan!
 
Mamma

Ååååhhh vad jag älskar dessa små sööta barn:))

Madeleine-mamma till Elton

Vilka mysiga höstbilder:)

Hoppas ni andra klarat er från magsjukan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress