Juno 14 månader och klädkaos
Idag är det den 15:e oktober (redan?), vilket innebär att min lilla mini blir 14 månader. Och ja, mini kan man väl kalla henne när vi igår hade invigning av stl 80? För övrigt börjar inskolningen på förskolan nästa vecka. Hon tykänns en del ibland, så vi får se... Samtidigt gillar hon att ha mycket folk omkring sig och verkar gilla miljön när vi lämnar Meja. 

Shopping från Malmö! 

På grund av nya storleken råkade jag dra på mig ett jätteprojekt idag. Jag gick upp på vinden i förmiddags och skulle leta upp kläderna i 80, och rensa undan hennes 68:or, så det bara blir 74 och 80 framme. Väl uppe på vinden insåg jag att alla barnkläder behövde sorteras och en massa säljas, så ner med massor av kassar, sortera storlekar och fota osv. HELA dagen har jag hållt på. Förutom en paus för uppvisning på Mejas gympa innan och lite kör ikväll. Så, nu ligger massa Tradera-auktioner uppe, och liiite mer ordning på vinden är det. Tjohej! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress