Lugn dag & natt-vik på barnavdelningen
Idag har vi verkligen tagit det lugnt, så skönt att ha såna dagar med ibland, även om jag gillar när det händer saker. Meja har varit på förskolan så ett par korta promenader har det iofs blivit, och fix med några Tradera-paket. Annars har jag mest lekt med Juno, suttit i soffan med mitt nya jul-projekt (som kanske snarare blir till nästa jul) och sådär. Juno har precis slocknat i min famn så jag tänkte passa på att lägga in förskoleschema till barnen och sådär nu. Känns helsjukt! Att jag ska lägga in schema till båda barnen, för att vi båda ska jobba. Hur ska det gå liksom? Så mycket tider på förskolan blir det ju inte ändå, eftersom jag ska jobba natt. Men just det! Jag har ju glömt berätta! Jag kommer få vara kvar på barnavdelningen ett tag till =) Jag ska vara kvar där tills i vår och jobba natten. Så himla glad blev jag!
 
Bustrollet idag
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress