Peter Jöback - I love musicals 2013
I fredags var vi som sagt på I love musicals i Malmö Arena. Vad tyckte vi (jag) då?! Jo, visst var det bra. Väldigt bra. Dock kände jag att det hade varit bättre om man sedan tidigare sett fler av musikalerna än jag gjort. De jag sett är Mamma Mia, Jesus Christ Superstar och Les Miserables, samt Sweeney Todd på film. Sedan kände jag även igen låtarna från Mary Poppins och någon enstaka till. Så, är man ett ordentligt inbitet musikal-fan, som sett mycket, ska man definitivt gå och se den (är i och för sig för sent nu för denna omgången). Men, även för mig var det såklart bra, Peter Jöback sjunger ju fläckfritt, och gästartisterna var grymma de också!
 
 PJ himself! 
 
En av gätartisterna var Ma-Anne Dionisio, en kanadensisk musikalstjärna. Fantastisk röst!
 
En annan säker tjej - Scarlett Strallen. Grym som Mary Poppins!
 
Han som blev mångas favorit - Norm Lewis. Djup, snygg röst!
 
Och så Gunilla Backman. Som gjorde sin underbara version av Vinnaren tar allt som jag hört henne göra 2 gånger i Mamma Mia live. Rysningar!
 

Mamma

Härliga bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress