Besök på Junos avdelning på förskolan
Igår när vi hade lämnat Meja gick vi in en sväng på Junos blivande avdelning för att säga hej och titta lite. Hon vägrade först sätta ner fötterna, men när hon fick syn på en stor typ inomhussandlåda blev det fart på henne ;) 5 minuter senare när hon hade inspekterat stället vinkade hon hejdå till oss när jag sa att vi skulle gå hem... Blir förhoppningvis en enkel inskolning! 7 veckor kvar hemma...
 
Josefine

Vi börjar snart med Los inskolning. Känns... Sådär. Skönt att jag inte ska jobba så mycket, eller länge denna gången heller.
Jag vet inte om jag håller med om att kök är roligast... Eller jag är mer sån som vill ha det färsdigt igår typ. Har inte så mycket tålamod ju;) För mig är badrum mest spännande, eftersom vi redan renoverat ett kök.
Eller... Helheten är nog mest spännande ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress