Tjejplanet till Tjejmilen 2013, del 1
I helgen har jag alltså varit i Stockholm, för att bland annat springa Tjejmilen. I fredags morse blev vi upphämtade av flygshuttle för att ta oss till flygplatsen, där frukost, musiker och goodiebags väntade på oss. Hur lyxigt som helst!
 
 
Väl på planet fick vi en fantastisk säkerhetsgenomgång, som dansades och sjöngs. Superkul! Det blev en smidig resa upp, det går ju rätt fort när man bara åker inrikes så. 55 minuter eller så, så var vi framme på Bromma och åkte vidare mot hotellet.
 
 
Väl inne i Stockholm och incheckade på Scandic Norra Bantorget var det lunchdags, vilket vi i vårt lilla gäng (jag, mamma, moster och morbrors fru) intog på en tacobar. Enchiladas blev det för min del - supergoda! En liten tur på stan blev det med innan vi tog oss tillbaka till hotellet.
 
 
På kvällen blev det gemensam middag med i princip alla från planen från både Ronneby och Kalmar. Buffé med kyckling, torsk, rotsaker, potatis, ris och massa grönsaker. Hur gott som helst! Mamma fyllde år den dagen med, så lite sång för henne av allihop blev det. Även lite lotteri hanns med, och tro det eller ej, men jag vann förstapriset med en gratis gjutning av personliga sulor till mina löparskor hos Intersport. Superbra!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress