Tjejplanet till Tjejmilen 2013, del 2
På lördagmorgonen började vi uppladdningen med frukostbuffé på hotellet. När vi hade gjort oss i ordning började vi ta oss ut mot Gärdet för att ladda inför dagens lopp. Gick runt och tittade lite, sprang på Linda (vi har följt varandra sedan Meja låg i magen, men aldrig setts i verkligheten, så det var superkul!) och började sedan värma upp och få i oss lite lätt att äta innan det var dags att röra sig mot startfållorna. Tiden bara sprang iväg och plötsligt var det vår dags att starta. Värmen var galet jobbig, men jag kände ändå att det gick hyfsat bra. Mer om hur mitt lopp gick kan du läsa här!
 
Många som var glada och nöjda efter loppet ;)
 
Vi började sedan promenera tillbaka mot hotellet och på vägen började jag må ganska dåligt. Mådde illa som tusan. Tror det berodde på en kombination av värmen, ansträngningen och att jag tvingade i mig ostkaka och banan efter loppet trots att jag inte alls var sugen på att äta något. Vilade i alla fall ett tag på en parkbänk i Humlegården innan jag lyckades gå tillbaka och efter en stunds vila och en dusch piggnade jag till. Tur det, för på kvällen stod PizzaHut-besök på schemat ;) 
 
hjjonsson.blogg.se

Roligt! :D Hur lång sprang du då? :D

Svar: En mil :-)
Sussey

Sara Ekman

Grymt :D

Rebecca Jöre

Gud vad roligt! Jag hade också velar sprungit tjejmilen! Får satsa på det till nästa år!

Emelie Petersson

Bra gjort :-)

Josefine Hellgren

WOHO!! Bra jobbat! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress