Beställning från H&M inför sommaren
Jag som aldrig brukar hitta (eller iofs knappt kolla) barnkläder på H&M gick in på sidan igår för att kolla bikini till mig själv. Det hittade jag, och kollade därför in barnkläderna med för att kanske sambeställa lite. Och eh, lite hittade jag... De hade faktiskt mycket fint denna säsongen (mycket mindre fint också i min smak, men hittade ändå en hel del). Fick rensa bort lite av det jag hade tryckt i, men det blev lite sommarkläder beställda, och även ett par födelsedagspresenter, som ni inte får se nu såklart!
 
Lite lagom matchat sådär =) Meja har så mycket linnen & T-shirts, så det blev det inte så mycket till henne!
Bloggande 4barnsmamma

Jag behöver också ny bikini men har ännu inte lyckats hitta någon...
Handlade på H&M i helgen, massor till alla ungarna:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress