Jobbhelg med kalas
Jag jobbade som nämnt tidigare i helgen. Lite kaotisk morgon blev det på lördagen då jag inte hittade mina nycklar till skåpet på morgonen, och skulle tagit bussen hem. Det går bara en passande på lördagar, sen får man vänta nästan 1 1/2 timme efter den... Jag missade alltså den (hittade nycklarna till slut som tydligen åkt ur väskan nere i omklädningsrummet) och satt därför lite fast på jobbet. Ville undvika att väcka dem hemma, så skickade bara sms, och skickade till mamma också. Ingen som svarade... Väntade ett tag, men till slut fick jag ändå ringa hem till M och barnen. Då svarade även mamma, och det slutade med att hon hämtade mig. Haha, vilken morgon! Var skönt att sova sen. 

När jag vaknade var de andra iväg på kalas hos M:s lillkusin, så M hämtade upp mig sen så jag kunde åka med dit en runda. Raka vägen tillbaka till jobbet igen sedan! 


På söndagsmorgonen kunde jag ta det desto lugnare då jag hade bilen, och körde förbi och köpte frallfrukost till oss innan jag åkte hem. Gott, och mysigt att hinna ses lite innan jag somnade igen :) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress