Magsjuka (?)
I söndags morse när jag hade sprungit blev jag alldeles matt och illamående, vilket jag då kopplade till för dåligt vätskeintag. Mådde helt okej på dagen sen, och vi var iväg och lekte med Mejas förskolekompis och så. Men på eftermiddagen när vi kom hem sprang jag på toa ett antal gånger och på kvällen mådde jag ordentligt illa igen. Vaknade vid 5-tiden igår morse och mådde så fruktansvärt illa, var uppe ett par omgångar och bara stod på toaletten utan att något hände. Fick väcka M och be honom lösa barnens förskolelämning, för jag kände att jag inte skulle klara att ens ta mig ut genom dörren. Mådde verkligen FRUKTANVÄRT illa, hela tiden. Riktigt sådär som precis strax innan man kräks. Han löste i alla fall barnen efter lite fram och tillbaka på jobbet, och jag sov och sov, mellan omgångarna uppe. Kräktes gjorde jag dock bara en gång. Åt ingenting på hela dagen och sov fram till 17, då M ringde och frågade om han skulle hämta barnen. Haha, Jatack. Tur de hade lång tid planerad igår. Fick lite leverans av blåbärssoppa och bröd av honom sen, så lyckades få i mig några kalorier i alla fall. 
 
Mår lite bättre idag, men klarar inte att vara igång speciellt länge, då mår jag illa igen. Värdelöst! :( tur M varit ledig från jobbet i alla fall! Jag har fått några solstrålar på mig och mest latat mig ute i solen. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress