Heldag på skärgårdsfesten
Igår blev det en hel dag inne i stan för mig. På förmiddagen stod jag och lillasyster och gjorde lite "reklam" för Svenska Livräddningssällskapet (där jag jobbat i simskola) och visade hur man räddar folk, delade ut id-band m.m. Var dock väldigt lugnt, och inte alla mycket folk. Skärgårdsfesten håller ju dock på några dagar, så kanske blir mer nu :-) avslutade timmarna på Stumholmen med lite simning med våtdräkt i öppet vatten. Läskigt, men kul! 



På eftermiddagen skulle vi öva med kören för att sjunga på stora scenen på kvällen, och efter det skulle jag springa Karlskrona Stadslopp. Dock så flyttades vår sjungtid så jag blev tvungen att välja mellan kören och löpningen :-( så himla tråkigt! Efter velande hela dagen så blev det till slut loppet, då jag kände mig laddad för det, och trodde mig ha ett personligt rekord i benen. 

Mycket riktigt! Efter ett sjukt varmt och väldigt jobbigt 5 kilometers-lopp kom jag i mål på tiden 28:49 vilket faktiskt är det snabbaste jag sprungit på den distansen. Kul! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress