Körstart
Igår var vi lediga allihop. Gick bort och tränade på morgonen, och sedan passade vi på att ta det ganska lugnt. Barnen och M gjorde trolldeg som de gjorde grejer med, och jag gjorde lite tråkig schemaplanering inför hösten. Märkte dessutom att jag sagt fel om en natt jag sa att jag kunde jobba, ska vara i skolan (i Stockholm...) klockan 9 på morgonen. Den ekvationen går inte ihop. Alls. Så jag får se till att byta bort den! Virrpanna!
 
I alla fall var det på kvällen dags att starta upp kören för höstterminen. I måndags hade vi i "inre kretsen" - haha - ett litet möte och planerade lite inför höstens stora show. Så igår drog övningarna inför detta igång, och det kommer bli så bra. Ni som bor hyfsat i närheten, boka in den 15:e november genast. Kommer bli så bra! Gäller att se till att kunna komma på övningarna nu, vet redan att jag är borta två stycken p.g.a. träffar i skolan. Menmen, gäller att hålla sig frisk resten! Nu kööör vi!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress