Ledig dag
Igår var min enda hellediga dag denna veckan, det gäller att komma igång ordentligt efter semestern och så... ;) I alla fall passade jag på att göra en hel del. Jag och Juno var och hälsade på på hennes avdelning på förskolan en runda på morgonen. Vi frågade häromdagen om vi kunde få göra de, eftersom hon sista tiden varit lite otrygg i nya miljöer och med människor hon inte är så van vid, och efter 6 veckors sommarlov och avdelningsbyte kände jag att det är lika bra att åka dit och vänja henne lite. Det gick i alla fall bra, hon var lite klistrad vid mig i början, men vande sig ganska snabbt.
 
Väl hemma slängde jag ihop en nyttig fralldeg, och sprang en runda backintervaller, och bakade ut frallorna. Juno fick även sitt livs första klippning då luggen nu hängde väl långt ner i ögonen! Väl klar med det och lunch var det dags att fixa oss för en eftermiddag och kväll hos vänner. Vi bjöds på god mat och de var full fart på Meja, Neo och Albin ända in i kaklet! Juno höll sig också vaken länge, men var faktiskt relativt lugn igår.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress