Sista semesterdagen
Igår var Meja bjuden på barnkalas hos Tindra, en av bästa kompisarna. Jag och M tänkte träna i omgångar under tiden, men de sa att Juno också kunde stanna, så vi provade det. Hann inte ens börja träna så fick jag sms att hon bara vrålade, så jag fick springa tillbaka och hämta henne. Hörde henne ända ner på gården stackaren! 


Lite träning blev det i alla fall när M var färdig, och sen åkte vi ut till stranden på Dragsö med lite trevligt sällskap och åt plocksallad till lunch, solade lite och så. Meja hoppade som en galning från bryggan denna gången, kan inte tro att hon inte vågade alls för någon vecka sedan. Solen försvann dock efter bara ett tag, så vi rörde oss hemåt igen ganska snabbt. 


Efter lite god söndagsmiddag hemma (kalkonstek m.m., yum!) blev det film, och så var sista semesterdagen slut.

Har varit en helt fantastiskt bra semester, med både massa farande och massa lugn och ro, och otroligt fint väder mestadels. Jag är så nöjd, men hade gärna haft någon vecka till. Känner mig inte riktigt redo för vardag och nästan-höst ännu. Menmen, blir nog bra det också. Är lite nervös för att hålla mig vaken inatt dock ;-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress