Balett och AfterWork Before Work
Igår var jag och barnen och tittade på balett - eller barndans - på eftermiddagen. Meja kom nämligen på i våras att balett, det var något hon verkligen vill börja med. Eftersom barn i 5-årsåldern kan ändra sig ungefär lika snabbt som en annan ändrar underkläder, så la vi inte så mycket fokus på det. Nu, sisådär 8 månader senare, har vi fått inse att det kanske faktiskt är så att hon verkligen vill detta. Så för att sammanfatta detta var vi alltså där och tittade på igår på deras avslutning, för att hon skulle se om det var något för henne. Om hon satt och sken som en sol hela lektionen och strålande gick fram till dansläraren efteråt och sa "vad kul detta var!"?! Ja. 

Efter baletten hämtade M barnen och jag passade på att träna lite intervaller på löpbandet innan jag mötte upp mamma m.fl. för lite "AfterWork" med bästa körledaren som trubadur. Before work blev det dock för min del, eftersom jag åkte vidare till jobbet sen. 


Nu tänker jag däcka i sängen och sova till sådär halv 4! Skönt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress