Jullov, eller något
Bloggen har haft lite jullov. Till att börja med för att fira jul med nära och kära, men på annandagskvällen fick vi fruktansvärda besked och jag har inte riktigt vetat hur jag ska formulera mig. Gör fortfarande inte i och för sig... I helgen har många tårar runnit och mycket snurrat i huvudet. Allt känns overkligt och orättvist. (Och för er som eventuellt undrar - det är ingen i min allra närmsta familj som det hänt något.)

#FUCKcancer 

Jag och lillasyster hade en sjungning i kyrkan inplanerad igår, med julsånger och så. Så det var bara att pallra sig dit, trots att det var det sista jag var sugen på. Hjälper ju dock inte att sitta hemma, och det är skönt att få tankarna på annat håll ibland. 


Idag underhåller vi oss och kusinerna med lite dag-bio - Tingeling. En liten stunds avbrott i allt det hemska! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress