Ännu en måndag med Juno hemma
Idag, precis som förra måndagen, var det plugg på schemat idag. Och idag, precis som förra måndagen, är Juno hemma med mig... Vi började dagen med 18-månaderskontroll på BVC (det kommer i ett eget inlägg) och sedan gick vi och lämnade Meja på förskolan och gick hemåt igen. Jag har fortsatt och nästan blivit klar med studieuppgiften som ska in imorgon - en början till projektplan inför magisteruppsatsen. Helt sjukt egentligen att projektplanen snart ska vara färdig, magistern skrivs ju liksom i slutet av utbildningen - om mer än ett år...
 
I alla fall så tror jag att hon börjar bli (peppar peppar nu!) lite bättre i sin mage. Idag (känsliga läsare varnas) var det faktiskt liite fastare vid blöjbytet, så snartsnart kanske det kan få bli som vanligt. Hon längtar så efter förskolan dessutom, hon såg lite ledsen ut när vi gick därifrån idag efter att ha pratat med hennes pedagog. Och så hade det förstås varit skönt att slippa ha henne hemma under pluggandet, det blir sådär effektivt får jag väl erkänna...
 
 
Johanna

Låter som det D hade! Är ju just det som.går.på dagis! Men får du lämna meja där.då?
Kram

Svar: Hon har varit hemma när M vabbat men idag var jag tvungen att plugga och då går det inte så bra med båda hemma. Ingen av oss andra har fått så hoppas inte hon är smittsam. Kram
Sussey

Johanna

Hej
Va bara devin som med åkte på deg här hemma super skumt! Men nu mår han bra igen!
Ja vi håller tummarna att hon inte smittar! KRam

Svar: Ja jag tycker egentligen man ska hålla syskon med hemma när det är magsjuka, fast vabbar man inte är det ju skillnad :)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress