Discostädning & kroppkakemiddag
Jag och barnen var själva på förmiddagen idag med, då M jobbade. Meja var på älskade simskolan på morgonen och så slappade vi lite med, såklart. Sen tyckte jag det var dags att plocka undan lite, vilket inte direkt är Mejas favoritsyssla. Därför satte jag igång lite gammal 80-talsmusik och sa att vi skulle ha discostädning. Superkul tyckte hon och plockade för glatta livet! Hoppas inte någon såg mig genom fönstren när jag dansade omkring "jättesnyggt" här. Men det var faktiskt roligare, för mig också ;)
 
När M slutat var det dags att åka på kroppkakemiddag hos hans föräldrar. Supergott, som det alltid är med kroppkakor. Tror det är dags att göra här med snart... Efter denna fantastiska uppladdning blev det sedan en löptur hem igen. Bra söndag blev det!
 
Gammal bild dock...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress