"Lediga"
Idag har jag och M varit lediga ihop, så skönt. Denna veckan har vi hela tre lediga dagar ihop, och eftersom det inte är så ofta vi ens är lediga helgen tillsammans är det lyx på hög nivå! 

I alla fall, så värst lediga vet jag inte om vi varit ;) var uppe i rätt så bra tid tack vare barnen, och efter lite plock och så på morgonen började vi med sista väggen i vardagsrummet som blivit kvar sen renoveringen, och barnen fick leka med farmor ett tag. Bytte däck på bilen gjorde vi också då någon lyckades köra punktering på det igår... ;) Trevligt att umgås lite i alla fall! 

Tjusigt va?! :) lite lister och sista elen på detta så är vi i hamn!

Ikväll var det kören också, trevligt som vanligt. Nu ska jag hoppa i säng inför en dag med lite plugg, sömn, pappabesök, och till sist jobb. Godnatt! 
Josefine

Fy FAN vad SNYGGT!!!!! Jag såg något liknande igår och tänkte "så vill jag också ha!" så har ni det!! Galet snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress