Pluggmåndag
Denna måndagen slapp jag plugga med en liten sjukling-Juno hemma =) Ganska skönt! Vi håller på och ska skriva projektplaner och dagen idag har jag spenderat med att söka artiklar. Så. Himla. Tråkigt.
 
I alla fall, hämtade barnen igen vid 14, och i finvädret som varit idag stannade vi ute ett tag när vi kommit hem. Lillasyster var med hemma också, och vi spelade lite fotboll och åt dagens mellanmål ute i solen. Härliga vårkänslor! Bara Conversen och skinnjackan åkte på när jag skulle hämta barnen, inte illa.
 
 
Till middag skulle vi ha chili con carne, och eftersom vi hade kycklingfilé kvar i kylen sedan igår som aldrig gick åt när jag lagade maten då, så tänkte jag att vi gör färs på den och använder. Fick en köttkvarn till Kitchenaiden i julklapp, som nu blev premiäranvänd =) Och om ni undrade, så funkade det lika bra med kycklingfärs som annan färs i chili con carne!
 
Superskoj ju!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress