Skidbackeutflykt
I fredags var jag och tjejerna lediga tillsammans, och jag hade planerat en mysig utflykt till skidbacken eftersom Meja tjatat om det ett tag. Som vanligt blev det inte riktigt som man tänkt sig... ;)
 
 
Till att börja med började det vräka ner snö precis innan vi skulle gå, vilket i och för sig kan vara mysigt i sig, men i kombination med blåst och att dra 25 kg barn, matsäck och två pulkor var det inte direkt optimalt. Genomsvettig innan vi ens kom fram och skulle börja hasa upp för backen.
 
 
Väl på plats var dessutom Juno på ganska kasst humör och skulle minsann inte åka pulka -> Meja fick dra pulkan upp själv och blev också lite kinkig. Matsäcken uppskattades i alla fall av båda (alla 3), wienerkorv till barnen och överbliven soppa till mig!
 
 
Vi hade i alla fall sån tur att mamma och lillasyster kom dit till sist, så vi fick lite sällskap, jag kunde åka någon gång och vi kunde flirta till oss skjuts hem!
 
Josefine

Jag träffade din mamma häromdagen när vi handlade. Jag har innan tyckt att jag känt igen "godismänniksan" på Maxi, men inte ens kopplat att det ju är din mamma! Herre - vilken virrepirre jag är.
Vi är redo för lek och härligt häng när som helst. Ti - To är det 9-14 på dagis, men utöver det har vi ganska mycket tid över:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress