Värsta natten
Jobbade igår natt, och säger bara jisses! Det var hyfsat lugnt fram till vi åt vid 11-tiden, sedan satt jag inte ner en enda gång förrän vid 5, och många gånger där emellan bokstavligt talat sprang jag. Var precis genomsvettig. Massor massor att göra, definitivt värsta natten jag haft sedan jag började jobba i vården. Men, vi överlevde och det kändes som vi klarade oss ganska bra. Man hann i alla fall inte bli trött, och på morgonen när allt hade lagt sig skrattade vi bara åt allt! 


Två nätter kvar, och hoppas jag slipper återuppleva den förra allt för snart ;) jag har gärna att göra, men man behöver ju inte överdriva! 

Nu har vi ätit lite fredagsmiddag framför Peter och Petra, och snart är det daga att bege sig. Har hunnit med födelsedagsfika hos morbrors sambo med efter jag vaknade. Här är vi effektiva! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress