Värsta natten
Inatt har vi nog haft den sämsta natten sedan vi fick barn tror jag. Visst att Juno sovit dåligt på sista tiden, men detta var extremt! Vi har knappt sovit något alls. Stackaren har legat och gnällt och ropat aj till och från precis hela natten, både i sömnen och halvvaken. Vid strax efter 01 gick jag upp och bytte blöja om det skulle vara den som störde henne, och så fick hon lite Ipren mot vad-det-nu-var som gjorde ont. Kände då att hon var lite varm också, och mycket riktigt var tempen på 38. På morgonen var tempen borta igen, men hemma fick hon såklart vara, så vi gick bara och lämnade Meja till barntimme/förskola några timmar så jag skulle få något pluggande gjort.
 
För ett par timmar sedan hade tempen ökat igen, till 38.5, inte så högt i och för sig, men jag undrar lite vad det är. Hon har som sagt ont någonstans i intervaller, tar sig mycket för blöjan så jag lutar åt antingen att det gör ont när hon kissar eller att hon har ont i magen. Sen är hon lite hostig och rosslig med och har varit ett tag, så febern kan såklart komma av det med. Jaja, vi får väl se vart det bär av!
 
Jag har i alla fall fått klart uppgiften som skulle vara inne imorgon, medan hon sov nu. Nu ska jag faktiskt slappa med en varm nyvaken Juno en stund innan vi hämtar Meja. För kommer vi ännu tidigare än planerade 14.00 kan jag tala om att det blir livat
 
Sandra Besic

Krya på dig Juno!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress