Busbarn
Idag när jag skulle hämta barnen hittade jag först ingen av dem. Sen märkte jag att alla barn var ute på samma ställe, men kunde fortfarande inte få syn på någon av dem. Men, så plötsligt fick jag syn på dem båda två, Meja som stod och snurrade en gunga så Juno bara tjöt av skratt. Fina ungar! 

Hemvägen var sådär kul dock, båda var supertrötta efter en tidig morgon och lång dag, så framför allt Meja gick i slow motion hem och skulle göra allt utom att gå. Tur de var söta en stund ;) haha! Jag slängde dem i soffan med Nicke nyfiken på film när vi kom hem, medan jag lagade maten så jag fick lite lugn och ro. 

Josefine

Är han kräsen med kött? Jag trodde han var värsta köttätaren ;)
Jag hoppas det blir gott, jag vet ju inte hur min BBQ-sås blir tillsammans med maten.

Svar: Ja det är han, han klöks typ bara det är en fettstrimma i och gillar inte alls när det "smakar för mycket kött". Så att karré blir godkänt av honom är inte illa ;) jag däremot, älskar kött! Men oftast blir det färs, kyckling och fisk hemma pga ovanstående.
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress