Egentid
Den efterlängtade sömnen idag efter en trött natt gick sådär får jag väl säga. Jag vaknade vrålhungrig vid 12.40 och kunde inte somna om på grund av det. Fick gå upp och äta innan jag kunde lägga mig igen där jag vred mig ett tag och sedan lyckades somna en timme till eller så. 

Efter det vankades det pizza med M och hans bror innan de försvann iväg med Meja och jag och Juno intog soffan för lite egentid bara vi två. Hon somnade och jag fick gosa, lite Glee på TV:n och lite godis på det så blev det en ganska bra kväll! 


När hon vaknade till igen var hon på alldeles ljuvligt humör och babblade och hade sig så jag höll på att skratta ihjäl mig åt henne. Video finns på Instagram, hon har nyligen lärt sig säga sitt namn, så det är ju superskoj just nu! 

Nu jobbnatt igen, godnatt på er andra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress