Falsklarm
Äsch, det var minsann inget sjukt med Juno. Hur pigg och glad som helst var hon hela dagen, förutom att jag var lite dryg då som mest satt i soffan och grejade. Jag vill inte påstå att jag kom så långt med pluggandet dock, men organiserat upp lite i alla fall! Vi sov middag tillsammans och så var mamma och hämtade Meja från förskolan så vi slapp ut igen. Sen blev det vanliga raddan med mat och sånt innan M kom hem och vi sa hej i dörren innan jag åkte mot träning och jobb.
 
Passade faktiskt på att handla ett par grejer med på vägen till jobbet. En bra väska att ha på flyget till skolan när man ska dit, så jag slipper checka in bagage (onödigt för bara en dag!), ett block för anteckningar och så, och en ny penna. Jag har både pennor och block hemma i och för sig, men det skadar ju aldrig med nytt, det blir liksom lite roligare då ;) haha!
 
Så lugna stunder på jobbet inatt har jag i alla fall hunnit lyssna igenom och anteckna från en föreläsning, och gjort veckans matlista. Perfekt!
 
 
Sen att vetenskap är bland det tråkigaste jag vet, är en annan femma. 10 veckor...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress