Jobbvecka
Denna veckan är lite stökig jobbmässigt. Jobbar nätterna måndag, onsdag och fredag, lördag, söndag. Inte helt optimalt att bara vara ledig en natt mellan varje, då man inte hinner ställa om sig riktigt. Menmen, det är bara denna veckan det handlar om :)
 
I alla fall, i måndags lämnades barnen på morgonen. Jag hade haft en fruktansvärd natt när jag knappt kunde andas överhuvudtaget och var på vippen att åka in till akuten, så när jag lämnat dem fick det planerade träningspasset hoppas över och jag gick hem och la mig igen. Var supertrött på natten på jobbet sen, men hade det relativt lugnt i alla fall. Imorgon ska jag äntligen på ett läkarbesök och förhoppningsvis få ett mer exakt svar på vad det är för fel (troligen astma) på mig och få medicin. Kan man kanske äntligen börja leva lite normalt igen!
 
Igår eftermiddag efter att jag sovit och tränat var det dags för Mejas gympa att börja igen. Som hon längtat! Hon hade haft jätteroligt meddelade hon när jag hämtade henne igen :)
 
Idag fick jag också sova lite inför nattens jobb. Lämnade barnen vid 10, gick och tränade och så hem och åt lite och sov. Hämtade dem igen vid 14, Meja ville som vanligt inte gå hem. Det är så himla kul att hämta henne, man känner sig så efterlängtad när hon bara vrålar :( Går i alla fall oftast över när man väl kommit utanför, men känns sådär att behöva slita med henne varje gång... Nästa vecka kommer de dock börja gå lite fler timmar eftersom jag ska plugga en distanskurs ett tag, så kanske att det blir bättre då.
 
Glada barn väl på hemväg!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress