Ljuvliga sömn!
Både i fredags och lördags natt var jag så galet trött på jobbet, p.g.a. att jag sovit så förbaskat dåligt på dagarna. Men så igår på söndagen slocknade jag på morgonen efter de andra gått upp, och minns inget mer förrän jag vaknade igen när klockan ringde klockan 16. Uppmattad?! Ja! Välbehövligt och skönt?! JA!
 
Så, natten inatt var betydligt bättre på jobbet, ingen trötthetsdipp alls som alltid brukar dyka upp, och jag sov gott idag med när jag kommit hem. Klockan ringde dock 13 idag, det ska ju gå att somna ikväll också ;)
 
Fullt ös har det varit sedan jag vaknade i alla fall, lite hemmaträning, hämtning av barnen, raka vägen med bussen till Maxi för veckans handling som planerades på lugna stunder på jobbet inatt, och så hem, plocka upp och laga mat. Efter maten däckade vi allihop i soffan med lite "Du är inte klok Madicken".
 
Imorgon är vi leeediga!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress