Lördag
Jag gillar inte de helger som M jobbar, det känns inte alls som helg, utan bara som ännu en dag i mängden. Jag är själv med barnen precis som en vanlig vardag och inget annat händer. Idag har i alla fall varit en hyfsat bra dag, jag var och tränade med mamma i morse till att börja med, medan snällaste lillasyster kom hit och lekte med barnen under tiden.
 
En stund efter jag kommit hem satt vi och slappade i soffan, sedan tog jag tag i lite jul-undanplockning och städning. Skönt att få undan det nu! Jag älskar att få fram julgrejerna och tycker det är så mysigt, men tröttnar på det igen innan det ens hunnit bli nyår. Nu är det i alla fall som vanligt här igen :-) Vi pausade lite mitt i också för lite sångstund, vilket uppskattades av båda tjejerna!
 
 
På kvällen blev det i alla fall lite trevligare, med god kycklingmiddag och lite vuxet sällskap.
Josefine

Vi är inte alls så effektiva som vi hoppats på här hemma så hör av er om ni vill kika förbi!!

Jaså? När jag ville åka hem med Lo så tyckte de absolut att jag borde stanna längre - vad lustigt. Skulle de tycka annorlunda denna gången så skulle jag inte bry mig, jag ser hellre det bästa för mig och min familj ;-) (Min BM sa att de inte kunde "slänga ut" någon, utan att man egentligen får stanna hur länge man vill)
Kram!

Svar: Nej, slängde ut gjorde de egetnligen inte, utan det var mer känslan jag fick av henne vi pratade med, att vi inte var välkomna, och då kändes det inte så kul ;) Men det var ju en enstaka person!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress