Mitt 2013, april till juni
April
 
Sovrummet blev färdigt, så när som på lister (ehm, vilket fortfarande är kvar...). Juno hade rota-virus och blev ännu mindre än tidigare, vi var te och hade vårkänslor och så var vi på buskis! Bokade ävven Gotlands-semestern till sensommaren, och var på en weekend i Malmö bara familjen.
 
 
Maj
 
Försommarvärmen kom, jag påbörjade min introduktion på barnkliniken och jag och Meja planterade blommor till trädgården. Jag tatuerade dit Junos namn på armen där jag sedan innan hade Mejas hand och namn och jag hade gåtävling med kompisarna, förlorade och "straffades" genom att baka tårta! Jag var på Cirks Scott med barnen och vi fick veta att vi hade blivit testfamilj för BeSafe, och till sist var vi på Fritidsfestival i utebadet.
 
 
Juni
 
Jag och Meja sprang Rödebyloppet, det firades födelsedag av M:s syster och konfirmation samt 15-årsdag av lillebror. Vi var ute och åt vi i familjen, jag började jobba på riktigt och M gick hem på pappaledigt. Midsommar firades med goda vänner med god mat och ljuvlig jordgubbscheesecake by me. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress