Mitt 2013, januari till mars
Januari
 
Vi var less på Junos skrikande om kvällarna (vilket vi fortfarande är, ett år senare...), Meja fick börja gympan igen som hon längtat efter över jul, och började även simskola / Minisim. Vi påbörjade sovrumsrenoveringen, det var snö och infektionerna härjade. Jag påbörjade även min kurs "Sex och samlevnad i ett hälsofrämjande perspektiv".
 
 
Februari
 
Vi var på genrepet till Melodifestivalen här i Karlskrona, jag klippte av mig en del av håret, Juno fick sin första tand och började krypa, vi fortsatte i sovrummet och jag "outade" att det skulle jobbas på barnkliniken under sommaren :)
 
 
Mars
 
Det började bli vår, sovrummet började äntligen likna något och vi åt våfflor samt firade påsk med påskbord!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress