Mitt 2013, oktober till december
Oktober
 
Jag fotade hösten och njöt av det fina höstvädret. Jag var i Malmö på I Love Musicals och Emporiashopping, och så påbörjade jag "julprojektet", en broderad adventskalender till tjejerna. Vi åkte tillsammans med M:s syster till Lalandia och Köpenhamn och hade några jättebra dagar! Efter detta började Junos inskolning på förskolan och i slutet av månaden började jag jobba igen, natt på barnavdelningen. Denna månaden drog andningsbesvären igång ordentligt, och jag var på vårdcentralen och fick kortisontabletter som jag gick på en vecka. På Halloween blev Meja ett monster som åkte en liten runda till några i släkten!
 
 
November
 
Jag jobbade på och det gick jättebra för Juno på förskolan, fast hon blev efter ett tag ledsen vid lämningarna. Jag och Meja var på Mora Träsk. Jag blev sjukare med hostan och fick feber, slutade med en sjukskrivning, antibiotikakur och inhalationsmedicin. Tjejernas kalender hann jag få klart precis i sista minuten!
 
 
December
 
Barnen öppnade paket varenda dag, och de innehöll allt från flingor till pysselsaker. Vi bakade lussekatter och gjorde pepparkakshus och julgodis. Vi fick lite snö som försvann lika snabbt. Barnen hade luciatåg på förskolan och med barntimmen. Vi hade adventskonsert med kören som gick superbra! Vi firade förstås jul med släkten på alla håll, och vi firade en rolig nyårsafton med M:s bror och min kusin.
 
Emma Grann Fotografi

Mysiga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress