Plugga lite då!
Jag hintade ju lite om att det kanske skulle bli en distanskurs i stället när jag tackade nej till barnmorskeprogrammet, och i måndags drog den igång!
 
Jag kommer läsa en kurs i Palliativ vård (vård i livets slutskede / lindrande vård) de närmsta veckorna, på distans genom Linnéuniversitetet. Igårkväll satt jag och kollade igenom vad vi ska göra och gjorde en lista / schema över det (älska listor!!) och idag har pluggandet påbörjats här på förmiddagen. Jag har i alla fall kollat / lyssnat igenom lite saker, och boken får åka med till jobbet ikväll ifall att jag får en stund eller två över under natten.
 
 
Men nu - gå och sova så jag orkar med att ens åka till jobbet!
Josefine

Tack snälla! Nea gillade den och sa "vilken vacker tårta - det är bästa betyget man kan få. Och att gästerna så klart gillade den... Annars hade det blivit jobbigt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress