Sjukling och plugg
Idag hade jag en hel pluggdag (med lite sömn inför nattens jobb) inplanerad. Kul då att jag märkte i morse att Juno var lite febervarm efter en dessutom stökig natt... Inte för att hon hade så hög temp, 37.5 ungefär, men då hade hon ändå Alvedon i kroppen och eftersom den lilla näsan rinner i massor också så fick hon vara hemma med mig idag. Har dock inte kommit så långt med pluggandet än, bara skickat över lite dokument till "nya" datorn jag fick igår att ha till plugg och så, och bokat flygbiljetter till första träffen på plats i skolan, sökt studiebidrag från CSN o.s.v. Menmen, nu är det dags att ta tag i det på riktigt. Forskning och vetenskap, here i come, tjoho!
 
Meja lämnade vi iväg med snowracern för barntimme och förskola i alla fall, med två hemma hade jag fått ännu mindre gjort.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress