Snö!
I morse kom en viss liten Meja inspringande på små barfotafötter, hoppade upp i sängen och skrek "Mamma, mamma, det snöar ute!!". Och så har det fortsatt resten av dagen. Redan på morgonen hade det kommit tillräckligt så vi kunde ta snowracern till förskolan, vilket båda barnen uppskattade. Sist det blev snö för en dag, i november eller när det var, gillade Juno inte det alls, så det märktes att det hänt en del med henne sedan dess! Jag passade på med ett träningspass och gick sedan och la mig för lite uppladdningssömn inför nattens jobb, innan jag hämtade med snowracern igen. Vi stannade ute och åkte en liten stund med innan det blev mellanmål, med varm oboy till barnen. 
 
Tyvärr har det dock blåst som tusan också. Det hade lagt sig lite till eftermiddagen, men på morgonen blåste det ordentligt, så jag kunde knappt gå med blicken uppåt. Men fint och ljust blev det minsann :) 
 
 
 
 
Lite nachos och Madicken till fredagsmys hann jag också med innan det var dags att bege sig mot jobbet! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress