Vardag
Idag (igår) var det dags för förskola igen för barnen, som bara varit där en dag i jul, och det är nästan två veckor sedan. Det gick bra att lämna dem, Meja som hade längtat i princip studsade in. Juno såg lite butter ut men sa inget, och hade varit en solstråle resten av dagen! 

Jag tog mig bort till gymmet för ett pass efter lämningen, tillsammans med mamma. Efter lunch och dusch la jag mig för lite sömn innan nattens jobb, vilket gick sådär får jag väl säga. Somnade till slut, men då var det inte så länge till klockan ringde så var lika trött då ;) 

Det var mindre kul att hämta barnen igen, då ingen av dem ville gå hem ;) himla liv! Juno lekte i inomhussandlådan och hade inga planer på att lämna den, och Meja tyckte hon fått leka alldeles för kort stund (10-14). Men efter lite mutande att gå till affären och välja mellanmål fick jag med dem ;) valet slutade med fruktsallad på färsk ananas, kiwi och banan. Supergott! Avnjöts till lite film för nedvarvning innan vi lagade mat och jag åkte hemifrån lagom till M kom hem. Jobbnatt! 

Hoppas ni alla sover gott, det ska jag göra om sisådär 4 timmar! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress