Semesterfeeling
Sista två dagarna har det verkligen känts som att det redan är semester! Det är så nära, nära nu, 2 jobbnätter kvar! Jag trivs superbra på jobbet i och för sig, men det ska ändå bli så himla skönt med semester nu, även om det nästan känts som "ledigt" sedan skolan slutade. Nu blir det liksom ledigt helt, på riktigt. Nice!
 
Idag åkte vi i alla fall med mamma och lillasyster ut till havet, vid Knipehall. Har aldrig varit där innan, men det var bra. Får nog bli fler besök dit i sommar! I vattnet hade det nu hunnit bli jätteskönt, och det blev några dopp. Bevis på detta var inte minst Meja, som är en riktig badkruka men idag knatade rätt i. Jag och lillasyster hoppade lite från trampolinen också, ena gången även med Meja. Juno vägrade släppa mig när jag skulle hoppa i från bryggan, så hon fick ett ordentligt dopp hon också. Mycket härlig dag - här har ni lite bilder där jag (och delvis mamma) försökt fånga stämningen:
 
Mormor & Juno matchade fint idag!
Glada barn hela dagen, som slocknade i bilen sen. Härligt! Avslutade dagen med lite handling, god middag och en löptur.
Bloggande 4barnsmamma

Å vilka fina bilder! Sommar! verkligen:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress