Besöksdag & 8 kvar
Idag har vi varit och hälsat på, och ätit middag, hos pappa och E. Träffat nya lilla kise-bebisen också, så galet söt och fin! De har inte direkt haft något bra semesterväder än, så hoppas verkligen det vänder snart. Framför allt tills jag och barnen ska ut och bo där ;) haha. Nej, men nu får minsann sommaren ta och dyka upp igen! Första veckan i juni räcker inte... Vi bjöds i alla fall på grillat idag, mellan skurarna lyckades de få till det, och jag hade bakat en jordgubbspaj och kokat vaniljsås att ha till efterrätt.
 
 
 
Nu är jag och Juno hemma och tittar på Pippi, och M och Meja är iväg och spelar TV-spel/leker. Jag ska försöka vila lite nu, för inatt är det jobbdags. Om någon undrade är det nu 8 arbetspass (2 veckor) kvar till semestern, som jag då börjar beta av inatt. 3 pass framför mig nu, sedan 3 nästa helg och så två i veckoslutet efter. Det går snabbt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress