Lövmarknaden
Idag var det dags för den årliga lövmarknaden här i stan, och även om jag har "mellandag" på jobbet idag och har sovit på dagen, var jag ju tvungen att åka in en sväng med barnen när jag hämtat dem. Blir ju ingen midsommar utan lövis! 

Vi hade en liten lista att bocka av från: Foppatofflor till barnen (traditionsenligt), blommor till morgondagens dukning och ett par leggings till mig till imorgon. Och langos. Langosen är ett måste! 


Åka karusell fick barnen göra med för pengen de fick av mormor. Juno som körde sin premiär (tror jag?) var i extas och sken som en sol hela tiden! Tjöt när jag tog henne från den första karusellen, men två fick de åka. En och en halv timme senare åkte vi hemåt igen, med nöjda barn och nöjd mamma. Nu sista jobbnatten, efter sömn imorgon väntar midsommarfirande med några av de bästa! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress