Bye Karlskrona!
Idag efter lite packning och förberedande och sådär var det dags att  bege sig mot flygplatsen för att åka till Stockholm inför morgondagens seminarie! Flygresan gick smidigt upp och jag lyckades ta mig hem till fina Hanna med vän jag ska sova hos inatt :) vi inhandlade lite kvällsmat och har suttit och småpratat lite. Nu är det läggdags så man orkar upp och vara på topp imorgon när man ska träffa massa folk man aldrig sett innan i verkligheten... 


Förresten var Meja så söt i morse när hon skulle till förskolan. Hon hade sovit med flätor och hon gillar att hon blir lockig efter det. Så hon stod och puffade upp sitt hår och ville ha spray, satte i hårspännen och så! Haha, söta unge. Kläder valde hon också, fast jag fick minsann lägga mig i och säga att hon skulle ha byxor och kofta med. Kjol och linne kändes lite kyligt i 3 grader...
Pussungar! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress