Fika på stan & trötter
Igår förmiddag skulle vi ändå till stan och fixa födelsedagspresent, så vi passade på att ta en fika med ett par kompisar + barn också, jag och barnen. Meja valde en grod-kaka jag visste i förväg att hon inte skulle tycka om, och Juno tog chokladboll, som hon tyckte om desto mer ;) Jag tog semla, mums! Trevligt med lite spontana träffar ibland, behöver inte vara så avancerat. Mer sånt åt folket!
 
 
Vi roade oss med en stund på kalas med för kusin som fyller 13 i veckan, innan jag begav mig mot kvällens festligheter!
 
Trots att jag inte drack något igår har jag varit helt sjukt trött idag! Riktigt sådär förlamande trött, så jag inte orkat någonting. Jag drog ut täcket i soffan och låg här ett tag mitt på dagen, slumrade till ett par gånger också. Piggnade till lite efter det så det i alla fall blev av lite matlagning till slut ;) Avslutade dagen med en kort simtur och bastu och så med mamma och lillasyster nere i badet. Skönt!
Bloggande 4barnsmamma

Den där grodkakan brukar mina barn också välja då vi fikar:)
Kram på er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress