Restaurangbesök & Buskis
I lördags när jag vaknat (tänk vad skönt det hade varit att alltid kunna gå upp vid 11 efter nattjobb och ha hela dagen kvar ;)) åkte jag upp till mamma och de för att springa en runda och sedan hämta barnen som varit där under natten. Fika som jag och lillasyster bakade förra veckan tog jag med mig också, så vi fikade på MarabouDaim-cupcakes och Nutella-cookies i solen på altanen. Mysigt!
 
 
På kvälln var det dags att inkassera en julklapp från pappa med fru - ett buskisbesök när Livat i Parken kom till Karlskrona. Innan dess hade vi dock bestämt oss för att äta ute, och Stars'n'Stripes fick äran att servera oss. Mycket gott, åt vitlöksbröd med aioli till förrätt och så hamburgare till huvudrätt.
 
 
 
 
Livat i Parken var väldigt bra tyckte jag! Jag vet att vi förra året sa efter första akten att det var lite segt, och tog sig i andra, men denna var faktiskt rolig rakt igenom. Tycker jag i alla fall.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress