Stillasittande
I söndags blev det inte många knop gjorda förutom Mejas simskola på morgonen. Vi har sovit dåligt några nätter då Juno hostat en del och vaknat mycket och gnällt, och dessutom kom vi i säng sent på lördagkvällen. Var så fruktansvärt trött på förmiddagen! Gick i alla fall och la mig och sov middag framåt eftermiddagen, välbehövligt :-) 
 
På kvällen fick jag faktiskt till ett träningspass i alla fall, alltid något! 
 
Igår var ungefär lika stillasittande efter ett träningspass på morgonen. Blir lätt så när det är pluggdag... Satt med den dryga bakgrunden till projektplanen, som jag tänkte bli helt klar med, men nej. Inte riktigt. Satt så länge jag kunde innan jag var tvungen att gå och lägga mig ett tag innan jag hämtade barnen. De var kvar SIST på förskolan igår, nästan hemskt ju. Fast det hade varit mysigt sa Meja, "ingen som störde" ;) 17.30 var de kvar till, väldigt sent för att vara våra tider. 
 
 
Lite matlagning och ätning senare var det dags att bege sig mot jobbet! Från och med denna veckan jobbar jag bara halva min arbetstid pga studierna, skönt!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress