Stress
Alltså vissa dagar är lite sämre än andra. Igår var en sån. Jag vaknade efter nattjobbet vid halv 3, låg kvar och drog mig ett tag och gick upp och åt innan jag hämtade tjejerna. Så långt allt väl. Väl hemma började vi plocka lite med IKEA-grejerna, skruva ihop bord och sådär, när M kom hem, samtidigt som jag höll på med maten och barnen började blir trötta. Skruvade klart det sista och slängde i mig det sista av maten innan jag skulle iväg till gymmet innan det blev jobb igen. Springer och letar som en tok efter min telefon, hör att den vibrerar men inte var. Fick till slut ge mig iväg utan. Väl på gymmet märker jag att jag har glömt skorna, kan alltså inte springa som jag tänkt, har dessutom egentligen för kort om tid för ett ordentligt styrkepass. Menmen, styrka fick det bli och väl på jobbet kändes det rätt bra ändå ;-) 


Bättre dag idag! Sprang en runda när jag vaknat och ätit och hämtade sedan barnen, var i affären i lugn och ro för lite grönsaksshopping som fattades hemma, och fick sedan laga mat i lugn och ro medan de kollade på film. Åt och så la vi oss och lästa saga och gosade och de slocknade hyfsat lätt. Skönt när inte M är hemma! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress