Tröttdag
Juno har sovit fruktansvärt dåligt två nätter nu, framför allt natten till idag. Vaknade ungefär sisådär 1000 ggr och gnällde och bökade. Framåt morgontimmarna ropade hon även ajajaj en massa, så en Alvedon senare slocknade hon äntligen. Det har dock inte varit tal om att göra något speciellt idag trots familjeledig dag, sjukt trötta! Meja var iväg i stan med faster och mös, och jag tog tag i veckans handling innan. Skönt att ha det gjort i alla fall!
 
Jag har dessutom känt det större delen av dagen som att jag ska åka på någon dundersjuka. Är lite lite förkyld, men är mer känslan i kroppen. Känns som jag ska få feber (ingen än i alla fall) och bli allmänt jäkla sjuk. Hoppas det försvunnit tills imorgon. Kört Esberitox och askorbinsyra idag. Flyg iväg me' da'!
 
Sängen lockar ganska bra just nu. Men nää, jag ska kurera mig med kuckelimuckmedicin (bara ikväll, imorgon blir det sunda vanor igen!) och kolla på Stefan och Krister med M =)
Mamma

Krya på dig min gumma <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress