Vårt kök jag vill bli av med så snart som möjligt ;)
Jag kom på att ni inte fått se några bilder på köket sedan vi flyttade hit ju! Passade på att knäppa några i helgen när jag ändå fotade vardagsrummet. Såklart har vi inte alltid fikabröd framme för att tina, eller pizzakartonger stående, haha!
 
 
Det är inte direkt jättenytt, väldigt slitet och har extremt dåligt med förvaring och känns bara stökigt. Dessutom en del skavanker som man håller på att störa ihjäl sig på när man bor i det hela tiden (typ luckor som inte stängs helt, lådor som är supertröga att dra ut m.m.). Men, planen är att under året slänga ut det och sätta in ett alldeles nytt kök. Gode tid vad jag längtar! 
Sara - mamma till Hugo

Åh vad kul att göra om köket! Skulle jag också vilja göra, men här lär det inte hända, så jag får följa ert istället ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress