Min kropp har motarbetat mig
Inte nog med att jag blev förkyld förra veckan. Ända sedan i söndags eftermiddag har jag mått ordentligt illa den mesta tiden. Det har varit som värst när jag vaknat på morgnarna, och sedan successivt blivit lite bättre ju längre dagen gått. Igår var det nog som värst, klarade knappt att resa mig från sängen/soffan. Kunde inte äta något ordentligt på hela dagen heller. Kändes inte sådär lockande, men fick pallra mig iväg till jobbet på kvällen och hade tack och lov en lugn natt.
 
Att inte kunna äta ordentligt just denna veckan, känns som sådär bra uppladdning inför årets stora utmaning på lördag - Göteborgsvarvet. Måste ju komma dit med fulladdade batterier. Dessutom, om jag mår likadant, kommer jag absolut inte orka ta mig igenom det.
 
 
Men så idag när jag vaknade efter dagens sömn kände jag en otrolig lättnad - jag mådde inte illa! Jag har till och med kunnat äta två riktiga måltider sedan jag vaknade, utan att känna den avsmak jag gjort de senaste dagarna. Nu håller jag (och ni!) alla tummar att det håller sig såhär, och försvinner helt. Jag tänker vara på topp på lördag!!
 
Och nej, jag är inte gravid.
 
Mamma

Klart att vi med håller tummarna!! Hoppas hoppas!!!!! Vi SKA vara på topp!!!! Puss

Carro

Åååh, jag är precis likadan! Jag mår illa och har noll matlust.
Jag tror mitt beror på magkatarr :/
Hoppas det går över snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress