Timing, timing...
Jag började känna redan i måndags kväll sådär som att jag kommer bli förkyld. Vaknade sedan på tisdagen med irriterad hals och lite snuvig. Men mer än så har det inte blivit! Helt hopplöst, Göteborgsvarvet går ju av stapeln nästa lördag och hade tänkt springa ett par snabba pass denna veckan... Var precis likadant inför Tjejmilen i september, då blev jag också förkyld veckan innan. Är min kropp ute efter att sabba min formtoppning på något sätt?! ;) Inte för att jag egentligen tror att dessa sista två veckorna påverkar så mycket i det stora hela, men det är alltid skönt om det blir som man planerat... Jaja, inget annan känner av något i alla fall, och det kan väl lika gärna vara pollen i mitt fall egentligen.
 
 
Jag var i alla fall och tränade lite lätt styrketräning i förmiddags när jag lämnat barnen på förskolan, därefter har jag underhållt mig själv här hemma i soffan med lite mat- och inköpsplanering fram till slutet av nästa vecka och lite plugg. Snart dags att hämta hem huliganerna och fixa tacos till middag. På en torsdag. Busigt va?! Sen tänkte jag handla innan det är dags för övning till Landstingsfesten med sjukhuskören och så säger det väl poff så är dagen slut.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress